4-5 bulan lagi saya bertanding PRK, Parlimen Pekan pun boleh - Anwar Ibrahim

4-5 bulan lagi saya bertanding PRK, Parlimen Pekan pun boleh - Anwar Ibrahim - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk 4-5 bulan lagi saya bertanding PRK, Parlimen Pekan pun boleh - Anwar Ibrahim, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Politik, Info Semasa, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : 4-5 bulan lagi saya bertanding PRK, Parlimen Pekan pun boleh - Anwar Ibrahim
Link Artikel/Video : 4-5 bulan lagi saya bertanding PRK, Parlimen Pekan pun boleh - Anwar Ibrahim

Baca juga


4-5 bulan lagi saya bertanding PRK, Parlimen Pekan pun boleh - Anwar Ibrahim


KETUA Umum Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka kembali 'bertempur' di Pilihan Raya Kecil (PRK) dalam tempoh empat hingga lima bulan lagi.

Persoalannya, YB kawasan mana yang bakal 'dikorbankan' untuk memberi laluan kepada beliau kembali ke Dewan Rakyat?

Anwar dilontarkan persoalan itu oleh Ashwad Ismail di dalam program 'AI' terbitan Astro AWANI yang bersiaran pada pukul 8.15 malam ini di saluran 501 Astro AWANI.

Menurut Anwar, adalah tidak wajar untuk beliau bertanding di Parlimen Pandan yang ketika ini disandang oleh Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

"Saya tidak fikir wajar untuk ganti Wan Azizah di Parlimen Pandan. Saya dah beritahu Tun Mahathir saya selesa sebagai rakyat biasa, 4-5 bulan saya Ahli Parlimen, setakat itu cukuplah.

"Kawasan mungkin Parlimen Pekan pada waktu itu, saya belum tahu, Datuk Seri Najib nak letak jawatan atau tidak kita belum tahu. Kena fikirlah," kata Anwar sambil tersenyum.

Sumber AWANI