Saya Tak Lalok, Ada Orang Kenakan Saya! – Tengok Penjelasan Uqasha Senrose

Saya Tak Lalok, Ada Orang Kenakan Saya! – Tengok Penjelasan Uqasha Senrose - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk Saya Tak Lalok, Ada Orang Kenakan Saya! – Tengok Penjelasan Uqasha Senrose, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Hiburan, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : Saya Tak Lalok, Ada Orang Kenakan Saya! – Tengok Penjelasan Uqasha Senrose
Link Artikel/Video : Saya Tak Lalok, Ada Orang Kenakan Saya! – Tengok Penjelasan Uqasha Senrose

Baca juga


Saya Tak Lalok, Ada Orang Kenakan Saya! – Tengok Penjelasan Uqasha Senrose


"SAYA tidak 'lalok' langsung. Ujian air kencing sudah dilakukan dan keputusannya negatif," kata pelakon jelita Uqasha Senrose yang ditahan polis selepas disyaki memiliki enam bungkusan aluminium berisi 53 pil Eramin 5, semalam.

Uqasha yang dibebaskan dengan jaminan polis, malam tadi enggan mengulas lanjut mengenai kejadian yang menimpanya namun tidak menolak wujud unsur sabotaj dalam kejadian itu.

“Saya tidak okey. Orang saja nak kenakan saya. Dugaan apa pula kali ini," katanya kepada Harian Metro, hari ini.

Terdahulu akhbar ini melaporkan seorang pelakon wanita popular ditahan polis selepas disyaki memiliki enam bungkusan aluminium berisi 53 pil Erimin 5 di dalam beg tangan miliknya.

Dadah itu ditemui apabila pelakon jelita berusia 26 tahun itu dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail (TTDI), selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya di Jalan Burhanuddin Helmi, jam 11.45 pagi, semalam.

Sumber HM