Komplot balas dendam suami curang

Komplot balas dendam suami curang - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk Komplot balas dendam suami curang, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Global, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : Komplot balas dendam suami curang
Link Artikel/Video : Komplot balas dendam suami curang

Baca juga


Komplot balas dendam suami curang


NEW DELHI - INDIA . Gara-gara tidak tahan dengan sikap suami yang gemar berpoya-poya, seorang wanita nekad mengupah orang untuk mengerat kemaluan suaminya.

Ayesha, 45, ditahan bersama anak saudara, Nandini, 30 dan suaminya, Pawan Vishwakarma, 35, ketiga-tiga mereka dipercayai berkomplot untuk membalas dendam terhadap perbuatan keji suami Ayesha, Dr Shafatullah Khan.

Bagaimanapun, Pawan berpendapat adalah lebih baik jika mangsa dibunuh.

Dua lelaki yang diupah melaksanakan tugas itu kemudian membunuh mangsa.

Mayat mangsa ditemui dalam sebuah rumah di Jabalpur, Madhya Pradesh dengan 12 tikaman di dada manakala leher dan pergelangan tangan dikelar.

Jurucakap polis, Shashikant Shukla berkata, dua suspek terbabit  masih lagi dalam buruan polis.

Ayesha mengahwini suaminya pada tahun 1991 tetapi lelaki itu menggunakan kedudukannya sebagai doktor untuk menjalin hubungan dengan beberapa wanita termasuk gadis muda.

Mangsa juga didakwa pernah menodai Nandini ketika berusia 11 tahun hingga menyebabkannya mengandung, namun perkara itu disembunyikan daripada pengetahuan keluarga untuk menutup malu. - Agensi

Sumber SH