Lelaki kaku terbaring di bilik hotel

Lelaki kaku terbaring di bilik hotel - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk Lelaki kaku terbaring di bilik hotel, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Semasa, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : Lelaki kaku terbaring di bilik hotel
Link Artikel/Video : Lelaki kaku terbaring di bilik hotel

Baca juga


Lelaki kaku terbaring di bilik hotel

Kota Samarahan: Seorang lelaki ditemui mati dalam bilik sebuah hotel di Jalan Kuching-Samarahan, kelmarin.

Chen Keat Choon, 48, ditemui terbaring jam 6.20 petang oleh pekerja hotel itu yang menjalankan pemeriksaan selepas lelaki terbabit gagal mendaftar keluar.

Ketua Polis Daerah Samarahan Deputi Superintendan Lee Chong Chern berkata, lelaki terbabit menginap di hotel berkenaan sejak Selasa lalu dan sepatutnya mendaftar keluar kelmarin.

Katanya, pekerja hotel bagaimanapun gagal menghubunginya untuk mengetahui jika lelaki terbabit mahu terus menginap di hotel itu.

“Selepas beberapa kali lelaki terbabit gagal dihubungi, pekerja hotel kemudian ke biliknya untuk pemeriksaan.

“Pintu bilik yang berkunci menyebabkan ia terpaksa dipecahkan bagi membolehkan pekerja hotel masuk,” katanya di sini, semalam.

Beliau berkata, sebaik pintu dipecahkan, lelaki terbabit ditemui tidak sedarkan diri dan terbaring di atas katil.

Katanya, pasukan bomba dan ambulans dipanggil untuk pemeriksaan lanjut sebelum lelaki terbabit disahkan sudah meninggal dunia.

“Pegawai dan anggota Balai Polis Kota Samarahan yang dipanggil ke lokasi mengesahkan tiada kesan pecah masuk atau elemen jenayah dalam kejadian ini,” katanya.

“Barangan berharga dan dokumen peribadi lelaki terbabit juga ada di dalam bilik berkenaan,” katanya.

Katanya, polis turut menemui pelbagai ubatan selain buku rekod perubatan lelaki terbabit yang mengesahkannya menghidap penyakit tuberkulosis (Tibi) dan jangkitan paru-paru kronik.

Beliau berkata, mayat dibawa ke Hospital Umum Sarawak di Kuching untuk bedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Sumber HM