Rezeki Selepas Bergelar Janda, Intan Liana Dilamar Lagi!

Rezeki Selepas Bergelar Janda, Intan Liana Dilamar Lagi! - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk Rezeki Selepas Bergelar Janda, Intan Liana Dilamar Lagi!, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Hiburan, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : Rezeki Selepas Bergelar Janda, Intan Liana Dilamar Lagi!
Link Artikel/Video : Rezeki Selepas Bergelar Janda, Intan Liana Dilamar Lagi!

Baca juga


Rezeki Selepas Bergelar Janda, Intan Liana Dilamar Lagi!


Itulah orang tua-tua berkata, Tuah Ayam Nampak di Kaki, Tuah Manusia Siapa Yang Tahu. Selepas dipilih oleh Datuk Seri Aliff Syukri sebagai model tudung keluarannya, AliffbySha kini Intan Liana dilamar lagi.

Terbaru menerusi Instagram milinya, Intan baru sahaja dipilih oleh pengeluar pakaian jenama tempatan, Ashh & Annas. Dipetik dari Utusan Online, Intan dipilih sebagai wajah baharu untuk memperagakan koleksi terbaharu sempena Aidilfitri tidak lama lagi.

“Alhamdulillah, rezeki ini bukan untuk bonda semata-mata tetapi untuk anak-anak juga. Terima kasih kepada Annas Easkey yang menjelmakan peluang ini. Syukur sangat,” tulis Intan menerusi status yang dimuat naik di media sosialnya itu.

Menurut laporan itu, pihak Ashh & Annas, memberitahu pemilihan Intan disebabkan penampilan wanita itu yang manis dan lemah lembut.

Terdahulu, Intan Liana dan Ude bercerai pada 23 Mac di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur dan mereka memiliki dua anak, Arish Muqri, 4, serta Ariq Muqri, 1. Mereka berkahwin pada 1 Mac 2013.

Walaupun pahit ditelan kerana baru diceraikan, namun inilah yang dikatakan hikmah di sebalik yang telah membuka peluang pekerjaan kepada wanita itu.

Sumber Utusan Online
Kredit Hangat