Restoran Diarah Tutup? Ini Respons Peguam Jamal Yunos!

Restoran Diarah Tutup? Ini Respons Peguam Jamal Yunos! - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk Restoran Diarah Tutup? Ini Respons Peguam Jamal Yunos!, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Politik, Info Semasa, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : Restoran Diarah Tutup? Ini Respons Peguam Jamal Yunos!
Link Artikel/Video : Restoran Diarah Tutup? Ini Respons Peguam Jamal Yunos!

Baca juga


Restoran Diarah Tutup? Ini Respons Peguam Jamal Yunos!

KUALA LUMPUR - Peguam, Datuk Mohd Imran Tamrin akan mengadakan pertemuan dengan Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Wilayah Persekutuan bagi mendapatkan gambaran sebenar mengenai notis penutupan Restoran Gabungan NGO 1Malaysia.

Beliau yang juga peguam mewakili Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal  Md Yunos berkata, perjumpaan itu akan diadakan dalam kadar segera memandangkan notis mengarahkan premis ditutup selewat-lewatnya pada 18 Jun ini.

“Saya baru sahaja dimaklumkan oleh staf restoran bahawa telah terima notis petang tadi mengarahkan untuk kosongkan premis.

“Saya pun tidak dapat lihat lagi notis tersebut dan sebarang perkembangan akan dimaklumkan kemudian,” katanya.

Restoran Gabungan NGO 1Malaysia yang dibuka Jamal di Jalan Pahang, Kuala Lumpur itu didakwa melakukan kesalahan di bawah seksyen 425 (1) Kanun Tanah Negara kerana menduduki tanah kerajaan tanpa kebenaran yang sah dari pihak berkuasa negeri.

Sumber Sinar