'Doakan pembedahan saya'

'Doakan pembedahan saya' - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk 'Doakan pembedahan saya', kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Hiburan, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : 'Doakan pembedahan saya'
Link Artikel/Video : 'Doakan pembedahan saya'

Baca juga


'Doakan pembedahan saya'

PELAKON Siti Elizad akan menjalani pembedahan membuang ketumbuhan cyst sebesar 8 sentimeter dalam perut di sebuah hospital di Kuala Lumpur, esok.

Siti Elizad, 34 atau Siti Elizad Mohamad Sharifuddin berkata, dia akan bercuti sepanjang bulan ini dan dijangka kembali berlakon bulan depan.

"Tibalah hari yang ditunggu-tunggu. Rasa gementar dan seperti nak lari dari hospital. Saya minta anda doakan semoga semuanya dipermudahkan dan selamat.

"Tiada hadiah yang paling istimewa dan hebat daripada anda selain doa untuk saya. Terima kasih buat teman rapat yang sentiasa memberikan sokongan bagi bunga, buah, coklat dan banyak lagi," katanya.

Elizad, pelakon Syurga Yang Kedua meminta maaf kepada produksi kerana tidak dapat ke lokasi sepanjang bulan ini.

"Insya Allah, saya akan kembali beraksi bulan depan. Doakan ya.

"Maaf juga kepada yang saya tidak sempat jawab mesej dan panggilan," katanya.

Sumber HM