Penampakkan Kepala Perempuan Di Banglo Tinggal Kg Tanjung Karang

Penampakkan Kepala Perempuan Di Banglo Tinggal Kg Tanjung Karang - Salam/Hi sahabat VHarian, Dalam video/artikel kali ini bertajuk Penampakkan Kepala Perempuan Di Banglo Tinggal Kg Tanjung Karang, kami telah menyediakan konten ini dengan baik untuk anda tonton atau baca dan ambil informasi melaluinya. Semoga isi perkongsian Info Misteri, yang kami kongsikan ini dapat anda fahami. Baiklah, selamat menonton/membaca artikel di bawah. Sekiranya tidak faham, boleh scroll ke bawah untuk terus lihat video/artikel berkenaan.

Tajuk : Penampakkan Kepala Perempuan Di Banglo Tinggal Kg Tanjung Karang
Link Artikel/Video : Penampakkan Kepala Perempuan Di Banglo Tinggal Kg Tanjung Karang

Baca juga


Penampakkan Kepala Perempuan Di Banglo Tinggal Kg Tanjung Karang

Rasa ada sesuatu yg tidak kene dengan bahagian belakang rumah ini membuatkan saya memeriksa semula rakaman awal,juga merujuk pada komen2 pada video penuh sebelum ini,terima kasih Boleh lihat edisi penuh pada video-Diusik Anak Kecil Rakaman ini adalah edisi terlepas pandang dari video asal

Update dari Mohd salehuddin miskon Banglo ini kepunyaan bekas adun (AH) tg karang sekitar tahun 80'an . Banglo ini terletak di hadapan SRA Seri Desa, Tg Karang. Sekolah ini asalnya adalah SAM Seri Desa then pindah ke sekolah baru iaitu SAM Tg Karang. Selepas YB meninggal, ada waris tinggal disitu sehingga 2001 then after that ditinggal kosong Mohd Firdaus:Byphone- Kepunyaan Dato' (AH),diwariskan kepada keluarga,kemudian berpindah,dan disewakan kepada penyewa dan tidak bertahan lama,kemudian dijual dan dibeli oleh seorang bangsa cina,dan tanah tersebut terbiar dan hanya menunggu buyer utk membeli tanah tersebut.